Betnavska cesta 120, 2000 Maribor, Slovenia

Grafična prenova - evolucija ali revolucija?

Pred časom sem na predavanju na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru naslovila temo prenove grafične podobe – evolucija ali revolucija.

Pred časom sem na predavanju na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru naslovila temo prenove grafične podobe – evolucija ali revolucija. Najprej sem analizirala tipične prepoznavne značilnosti določenih prepoznanih blagovnih znamk in ugotavljala, kako pomembne so te v smislu zaznavanja identitete podjetja oz. izdelka. Ugotavljala sem, da grafične prenove v zadnjem desetletju vodijo v minimalizem in se spraševala, kje je meja med simplifikacijo in zgolj premalo dodelano grafiko.

Dotaknila sem se nekaterih prepoznavnih trendov, ki v svetu oblikovanja veljajo bolj kot trend dizajna za dizajnerje, saj želijo s temi trendi oblikovalci navdušiti predvsem konkurenco in se ji na nek način podrejati v smislu že postavljenih trendov. Ugotavljala sem, da uporaba trendovskih elementov pogosto ni dober način pri preoblikovanju identitete, ki je v nasprotju s pojavom trenda dolgoročnejši proces.

S primerom našega podjetja sem pokazala proces prenove celostne grafične podobe z ohranjanjem nekaterih že prepoznavnih elementov in hkrati prenovo ter modernizacijo ali odstranjevanje drugih elementov.

 

0

Related Posts

Leave a comment