Naša oblikovalka Ajda je pred časom na predavanju na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru naslovila temo prenove grafične podobe – evolucija ali revolucija. Najprej je analizirala tipične prepoznavne značilnosti določenih prepoznanih blagovnih znamk in ugotavljala, kako pomembne so te v smislu zaznavanja identitete podjetja oz. izdelka. Ugotavljala je, da grafične prenove v zadnjem desetletju vodijo v minimalizem in se spraševala, kje je meja med simplifikacijo in zgolj premalo dodelano grafiko.
Dotaknila se je nekaterih prepoznavnih trendov, ki v svetu oblikovanja veljajo bolj kot trend dizajna za dizajnerje, saj želijo s temi trendi oblikovalci navdušiti predvsem konkurenco in se ji na nek način podrejati v smislu že postavljenih trendov. Uporaba trendovskih elementov pogosto ni dober način pri preoblikovanju identitete, ki je v nasprotju s pojavom trenda seveda dolgoročnejši proces.
S primerom našega podjetja je želela prikazati proces prenove celostne grafične podobe z ohranjanjem nekaterih že prepoznavnih elementov in hkrati prenovo ter modernizacijo ali odstranjevanje drugih, nepotrebnih elementov.
Predstavitev v primerjavi s starim logotipom si lahko ogledate spodaj.