Betnavska cesta 120, 2000 Maribor, Slovenia
059/083-052 | 041/918-346

Razvoj blagovne znamke Artida

Da bi otroke poučili o Sloveniji in pozitivnih vrednotah kot je sprejemanje drugačnosti, smo razvili vrsto likov Artida.

Pred leti smo v podjetju Greco zasnovali blagovno znamko Artida. Artida združuje ljudi vseh kultur in narodnosti z vsega sveta, pa tudi živali in namišljena bitja, ki jim na enostaven, otroški način, daje življenje.

Artida je serija likov, ki so pripadniki različnih narodnosti, kultur, prihajajo z vseh koncev sveta in niso samo ljudje, temveč tudi živali in pravljična bitja, ki burijo otroško domišljijo.

Skupaj smo razvili že prek 80 namensko ustvarjenih likov Artida z namenom, da otrokom približamo pozitivne vrednote, sprejemanje drugačnosti, drugih ljudi, naklonjenost naravi, ljudem, živalim, potovanjem, željo do znanja in raziskovanja, predvsem pa si želimo otroke obdati s kreativnostjo, jih nasmejati in razveseliti.

S stilom Artida smo izdelali tudi maskoto mariborskega župana Andreja Fištravca, ki se je uporabljala v času predvolilne kampanje na spletu, na majicah in tudi na torti ob razglasitvi zmage na izrednih volitvah.

Liki Artida naslavljajo malčke in otroke, pa tudi odrasle in tiste, ki prisegajo na prikupne ilustracije in ljubitelje risanih likov.

Za otroke smo izdelali tudi interaktivni zemljevid Slovenije, s katerim smo otrokom na zanimiv način predstavili aktivnosti v posameznih delih Slovenije. Otroci so lahko na spletni strani enostavno z miško ‘prehodili’ celotno državo in si ogledali mesta ter njihove znamenitosti in športno/turistično ponudbo.

Izdelava spletnega mesta Artida:

Artida liki na majicah in otroških oblačilih:

Več o projektu si preberite tukaj.

0

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.