Betnavska cesta 120, 2000 Maribor, Slovenia
041/918-346

Kaj nas zanima o podjetju, ki potrebuje logotip

Pred procesom oblikovanja logotipa si moramo kot grafični studio odgovoriti na ključna vprašanja o podjetju, za katerega logotip bomo oblikovali. Pri tem si pomagamo z vprašalnikom, ki nam pomaga razumeti podjetje in načrtovati proces izdelave logotipa.

Logotip je reprezentacija podjetja in njegovih vrednot. Je najosnovnejše sredstvo komuniciranja podjetja ali blagovne znamke obstoječemu ali potencialnemu občinstvu. Oblikovanja logotipa se ne lotevamo samo grafično, temveč moramo pri oblikovanju logotipa upoštevati vrednote podjetja, njegovo zgodovino, zaposlene, ciljno občinstvo, dejavnost ter cilje za prihodnost.

Za čim učinkovitejši proces oblikovanja logotipa je za nas kot grafični studio pomembno, da dobimo odgovore na ključna vprašanja o projektu; o tem, kaj naročnik pričakuje od nas in kaj pričakuje od končnega izdelka – logotipa. Pri tem si pomagamo z vprašalnikom, ki nam pomaga razumeti podjetje/organizacijo oz. produkt, za katerega potrebujete logotip.  Odgovore na vprašanja dobimo že na prvem srečanju z naročnikom, na spletu in v samem začetku projekta.

Oblikovanje logotipa namreč ni samo delo oblikovalca, temveč mora naročnik v začetku procesa učinkovito komunicirati informacije o podjetju, svoje želje in pričakovanja glede končnega izdelka. Samo tako lahko oblikovalec naročniku ponudi najboljšo možno rešitev.

Pred procesom oblikovanja logotipa si pomagamo z vprašalnikom, ki nam pomaga razumeti podjetje in načrtovati proces izdelave logotipa. Preletite vprašanja – tako boste kot naročnik dobili vpogled v proces snovanja in kreiranja logotipa ter količino znanja, ki ga moramo pridobiti, da lahko izdelamo ustrezni logotip.

Spoznavanje podjetja

  1. Kakšno je ime podjetja/organizacije/produkta?
  2. Kaj vas razlikuje od konkurenčnih podjetij?
  3. Kakšne storitve/izdelke ponujate?
  4. Kaj je najpopularnejša storitev/izdelek, ki jo/ga ponujate?
  5. Kakšen je cenovni razred vaših storitev/izdelkov (nizki/srednji/visok razred)?
  6. Zakaj bi se stranke odločile za vas in ne za konkurenco?
  7. Kdo je vaša glavna konkurenca?
  8. Kako dolgo že poslujete na tem področju?
  9. Koliko zaposlenih je v vašem podjetju?
  10. Kaj so največje prednosti vašega podjetja?
  11. Kaj so slabosti vašega podjetja?
  12. Kje si lahko kje ogledamo vaše izdelke/storitve?
  13. Kje ljudje večinoma kupujejo oz. naročajo vaše izdelke/storitve (splet/osebno/v trgovini)?

 

Zgodba, ki se skriva za imenom

  1. Kako bi opisali svoje podjetje, če bi ga morali opisati z eno besedo? Zakaj?
  2. Po čem si želite, da bi ljudje prepoznali vaše podjetje?
  3. Kakšne občutke občutijo stranke, ko so v stiku z vašimi izdelki/storitvami?
  4. Če bi bila vaša blagovna znamka oseba, kako bi opisali njeno osebnost?
  5. Kaj so vrednote vašega podjetja?
  6. Kakšno je splošno vzdušje vašega podjetja?
  7. Kakšne navade/pravila imate v podjetju?

 

Stil in želje naročnika

  1. Kje se bo logotip primarno uporabljal?
  2. Imate slogan, ki bi ga želeli vključiti v logotip?
  3. Ali želite v logotip vključiti kakšne posebne elemente?
  4. Kaj po vašem mnenju definira dobro oblikovan logotip?
  5. Kaj bi želeli bolj izpostaviti – ikono, tipografijo, ikono in tipografijo, maskoto?
  6. Kakšne so omejitve logotipa (če obstajajo)?
  7. Katere besede ali ikone morajo biti vključene v logotip?
  8. Kakšni logotipi so vam všeč in zakaj? (Za inspiracijo pobrskajte po straneh DribbbleLogo Pond, Behance.netPinterest).
  9. Kakšni logotipi vam niso všeč in zakaj?
  10. Kaj je po vašem mnenju glavni namen logotipa?
  11. V kakšnih situacijah se bo pojavljal vaš logotip?
  12. Kako boste definirali uspeh tega projekta?
  13. Kaj želite, da bi logotip povedal o vašem delu?
  14. Kateremu podjetju/blagovni znamki zavidate oblikovanje

 

Redesign ali prenova logotipa

  1. Zakaj ste se odločili za redesign oz. modifikacijo logotipa?
  2. Katere elemente starega logotipa bi želeli ohraniti?
  3. Kaj stranke najprej opazijo, ko vidijo vaš logotip?
  4. Kako dolgo že uporabljate ta logotip?
  5. Zakaj vaše podjetje uporablja te barve, to tipografijo in te grafične elemente?

 

Stranke podjetja

  1. Kdo je ciljno občinstvo?
  2. Kdo najpogosteje trenutno uporablja vaše izdelke?
  3. Ali ste zadovoljni s tem razponom strank ali bi želeli ta razpon povečati?
  4. Bo vaše ciljno občinstvo ostalo nespremenjeno ali se bo spremenilo/povečalo?
  5. Na kak način se boste osredotočali na vašo ciljno občinstvo?
  6. Kakšne so vaše primarne oblike oglaševanja?
  7. Kako večina strank izve za vaše podjetje?
  8. Kateri spol targetirate?
  9. Kateri sloj ljudi targetirate?
  10. Katere spletne strani še vaše ciljno občinstvo obiskuje zelo pogosto?
  11. Kje živi večina vaših strank – v mestu/v naselih?
  12. Kakšni so interesi oz. hobiji vaših strank?

 

Formalnosti

  1. Koliko denarja nameravate nameniti oblikovanju logotipa?
  2. Kdaj je rok za izdelavo logotipa?
  3. Menite, da boste v bližnji prihodnosti potrebovali modifikacije logotipa?
  4. Kaj je glavni razlog, da bi oblikovanje logotipa prepustili nam?
  5. Kaj je za vas najpomembnejše: kvaliteta, hitrost ali cena?
  6. Ali imate v planu kakšne posebne dogodke ali promocije, od katerih je odvisno dokončanje tega projekta?
  7. Kdo bo ocenjeval koncepte in predloge v vašem podjetju?
  8. Kako pogosto bi se želeli sestati: tedensko, več/manj?
  9. Kakšna vrsta komunikacije vam je ljubša – e-mail, telefon, skype?
  10. Bi nam želeli sporočiti še kaj drugega?

 

Dodatna vprašanja

  1. Boste po oblikovanju logotipa potrebovali še kakšne druge storitve?
  2. Potrebujete pri definiranju ciljnega občinstva našo pomoč?
  3. Bi želeli, da logotip testiramo na uporabnikih?
  4. Poznate koga drugega, ki potrebuje nov logotip?

 

Potrebujete logotip? Pošljite e-mail na ajda@greco.si in pripravili vam bomo ponudbo! Na kratko opišite podjetje ali storitev, za katero potrebujete logotip in odgovorili vam bomo najkasneje v dveh delovnih dnevih s cenovno ponudbo.

0

Related Posts

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.