Ustanavljate podjetje? Čestitamo!
V tej fazi imate že verjetno razdelan poslovni načrt ali preprosto povedano – veste, kaj bo vaša primarna dejavnost in ste svojemu podjetju že verjetno nadeli ime, pod katerim boste oglaševali svoje izdelke oz. storitve. Sedaj je pravi čas za oblikovanje celostne podobe vašega podjetja.
Oblikovanja logotipa se vedno lotimo tako, da zapišemo ključne dejavnosti in jih označimo po pomembnosti oz. po tem, po čemer želimo biti ‘najdeni’ na spletu in prepoznavni med bodočimi strankami. Seveda boste opravljali več dejavnosti, vendar svetujemo, da se osredotočite na eno ključno dejavnost.
Stranke
Pri zasnovi logotipa in celostne podobe podjetja na tiskovinah kot so vizitke, kuverte, dopisi ter pri oblikovanju spletne strani boste morali oceniti, kdo so vaše stranke. Opišite jih:
- po spolu,
- po starosti,
- poročen/samski,
- po interesnih dejavnostih oz. hobijih,
- po storitvah, s katerimi se ukvarjajo ter
- določite, kaj je tisto, kar vi ponujate njim kot primarna storitev ali izdelek.
Konkurenca
Kdo je vaša konkurenca?
Zapišite si konkurenco na vašem trgu, torej vsa podjetja, ki že opravljajo to dejavnost za to ciljno publiko in naredite seznam, ki ga boste lahko predložili oblikovalcu logotipa, da bo lahko ta oblikoval logotip, ki se bo razlikoval od konkurence. Verjemite, ne želite si podobnosti s konkurenco, saj vas bodo bodoče stranke težko identificirale. Želite si, da bi si vas zapomnili.
Vaša zgodba
Pomislite, kakšna je vaša zgodba.
- Zakaj ste ustanovili to podjetje?
- Kaj vas je pripeljalo do tega?
- S čim ste se ukvarjali prej in kakšna bo dejavnost novoustanovljenega podjetja?
- Kakšne so vaše vrednote?
- Prisegate na dostopnost in nizke cene ali kvaliteto?
- Je morda v vaši zgodbi kaj posebnega, kakšna posebna dogodivščina ali pa imate v družini tradicijo na tem področju?
- Kdaj se vam je utrnila ideja o ustanovitvi tega podjetja?
Vse to je zelo pomembno, saj se v odgovorih na zgornja vprašanja skriva podoba vašega podjetja, ki jo je potrebno vizualizirati v obliki logotipa, vizitk, plakatov, napisov in tabel, s katerimi se boste predstavljali strankam.
V kolikor imate težave pri definiranju zgornjih postavk in snovanju odgovorov, vam lahko pomagamo priti do njih. Namreč verjamemo, da je logotip reprezentacija vas in vaših vrednot, četudi le minimalistično predstavljena z ikono, ki bo imela nek globji pomen. Ne imejte v mislih, da lahko logotip kasneje spremenite, to bi lahko za vaše podjetje pomenilo izgubo ključnih strank. Najpomembneje je, da logotip učinkovito predstavlja to, kar ponujate strankam in da ga boste s ponosom nosili s sabo na vizitki, majici in poslali stranki račun s svojim unikatnim in dovršenim logotipom.
// Če želite brezplačno pomoč in svetovanje pri oblikovanju logotipa, nas kontaktirajte na 041/918-346 – Ajda vam bo z veseljem odgovorila na vaša vprašanja.
1